• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perlon armband.

Strapped

Basic
Vi på Strapped UF säljer förstklassiga klockarmband för en billig peng. Våra konkurrenter har ett betydligt högre pris och vi bestämde då oss för att istället sälja armbanden från hälften till en tredjedel av priset. Vi tycker att klockarmband är en viktig del av alla klockintresserades och stilmedvetnas garderob. Vi säljer därför billiga armband i nio olika färger för att alla ska kunna matcha färgen på armbandet med era olika klädstilar. Våra klockarmband är personliga varor som är väldigt eleganta som passar till alla tillfällen. Man kan enkelt byta klockarmbandet för att skapa en annan karaktär. Vi kommer att släppa en begränsad kollektion där man kan designa sitt eget klockarmband efter sina egna behov för att skapa en unik känsla. Vi är ett nystartat företag och vill få ut en fot på marknaden. Ni kan läsa mer om oss på www.strappeduf.com.

Perlon armbanden kostar 50kr/st.
Leveransdagar 1-3 arbetsdagar.

Med vänlig hälsning,
Strapped UF



Strapped UF
12187644_937890582942893_7912252020742328523_n.jpg
 
Vi på Strapped UF säljer förstklassiga klockarmband för en billig peng. Våra konkurrenter har ett betydligt högre pris och vi bestämde då oss för att istället sälja armbanden från hälften till en tredjedel av priset. Vi tycker att klockarmband är en viktig del av alla klockintresserades och stilmedvetnas garderob. Vi säljer därför billiga armband i nio olika färger för att alla ska kunna matcha färgen på armbandet med era olika klädstilar. Våra klockarmband är personliga varor som är väldigt eleganta som passar till alla tillfällen. Man kan enkelt byta klockarmbandet för att skapa en annan karaktär. Vi kommer att släppa en begränsad kollektion där man kan designa sitt eget klockarmband efter sina egna behov för att skapa en unik känsla. Vi är ett nystartat företag och vill få ut en fot på marknaden. Ni kan läsa mer om oss på www.strappeduf.com.

Perlon armbanden kostar 50kr/st.
Leveransdagar 1-3 arbetsdagar.

Med vänlig hälsning,
Strapped UF



Strapped UF
12187644_937890582942893_7912252020742328523_n.jpg
Bumpar denna. Någon som testat dessa?
 
Noop, men dags att vi börjar prata perlon på riktigt här.... Var får man tag i riktigt bra, stryktåliga(nåja) mjuka, stretchiga och med lagom tjocklek dvs inte kunna skära sig på kanten av den tunn :)
Whatchs har väll rätt bra band, mainstream media verkar älska det iallafalll.
 
Har beställt från både Whatchs samt andra mer diffusa hemsidor. Kan meddela att det inte är en superstor skillnad mellan banden, men Whatchs håller nog lite högre kvalité
 
Eulit och Rios rekommenderas när det handlar om perlon. Fin kvalitet, men jag hade gärna sett dyrare Perlon, NATO- och Zulu's överlag. Lägger man 50k på en klocka finns det ingen poäng i att leta efter billiga nylonremmar och kanske spara in en femtilapp. Det finns ju massor med billiga remmar, de flesta rätt mediokra. Jag hade hellre sett att valmöjligheten bland riktigt fina nylonremmar ökade - hade gärna betalat mer för verkligt välgjorda band av högre kvalitet, som både är sydda och lasersvetsade samtidigt - utan att för den sakens skull nå upp till OEM Omega priser (de är fantastiska, men knappast så bra som priset indikerar).

Dievas (som bl.a Singapore-baserade Gnomon säljer) är riktigt bra och även Singular säljer fina grejer, i synnerhet Zulu-remmarna.

Vänligen
Forumets undersköterska
 
Du har så rätt, mycket på marknaden men ofta samma halvtråkiga kvalite tyvärr. Själv föredrar jag RAF band framför Nato/Zulu men det är ju ungefär samma men lite mindre utbud ..... Perlon ska jag helhjärtat börja jaga nu och testa mig fram
 
Köpte ett perlon från Strapped UF, Jag tycker det är bra kvalité på bandet, speciellt med tanke på priset, men lider såsom de flesta andra band på marknaden av ett i mitt tycke tunt spänne. Ställer därför om keroros fråga om någon har ett tips på om det går att köpa Eulits band från någon närliggande återförsäljare? 2016-02-12 11.52.48.jpg
 
Köpte ett perlon från Strapped UF, Jag tycker det är bra kvalité på bandet, speciellt med tanke på priset, men lider såsom de flesta andra band på marknaden av ett i mitt tycke tunt spänne. Ställer därför om keroros fråga om någon har ett tips på om det går att köpa Eulits band från någon närliggande återförsäljare? 2016-02-12 11.52.48.jpg

Håller helt med ang de spännen som sitter på marknadens perlon-utbud.
 
Tillbaka
Topp