• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perpetual

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Sålde min ingy till Perpetual, enkel och smidig affär. Han är även extremt trevlig. Hoppas att vi snart gör affär igen då jag vill köpa hans BLNR.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med Perpetual, extremt trevlig kille samt väldigt seriös, gör gärna affär med honom igen! Rekommenderas starkt, 100% Goodguy!
 

stenlund

Omega
Precis köpt en Omega PO av Perpetual.
Riktigt trevlig och seriös kille!
Reserverade klockan åt mig & skicket var över förväntan.
Skulle inte tveka en sekund på att göra affär med honom igen !
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Instämmer med inläggen ovan. Snabbt, enkelt och seriöst. Mycket nöjd med både klocka och kontakt - trevlig kille dessutom...
 

McFly

Cartier
Sålde en JLC. Snabbt och smidigt som det ska vara. Fick dessutom chansen att gaffla lite och klämma på herrens Datejust. 100% goodguy
 

Tommy_T

Breitling
Har idag köpt en Day Date av @Perpetual - kanontrevlig kille. Dessutom tålmodig då min swish krånglade lite så vi fick gå till ett bankkontor. Köper gärna en grön GMT i guld av dig när du köpt och tröttnat på den ;).
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Sålde en Omega Speedmaster till Perpetual. Seriös, trygg och trevlig kille som kan rekommenderas. Blev en trevlig fika också. Klar Goodguy!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka i det högre segmentet till @Perpetual. Efter ett antal trevliga pm, så träffades vi f2f för att avsluta affären. Ett riktigt trevligt möte och hade vi inte haft tider att passa, så hade vi säkert suttit och surrat fortfarande. Givetvis en GG i min bok!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka i det högre prisspannet. Var sjuk i över en vecka som gjorde att vår affär blev senare än tänkt. Perpetual väntade tålmodigt. Trevligt och smidigt!
 
Topp