• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Persisk matta Mashad

Oew

Guld
Säljer en persisk matta signerad Amale Machmal Baft med ardebil mönster. Den är väldigt stor 544 x 356cm. Ser mörk ut på helbilderna men är lite ljusare i verkligheten vilket syns bättre på närbilderna. Finns att kolla på i Stockholm. Tänker göra ett sista försök här innan jag lämnar in den till bukowskis eller auktionsverket.
EDIT: Fått bud från handlare men tänkte mig på ett sista försök här! Passa på och köp en fantastisk matta otroligt billigt! (kostade mig mer än 3ggr detta)
Update! Handlaren backade ur i sista sekund så är kvar med den igen. Tänkte lämna in den på auktion ifall jag inte får den såld men gör det helst innan. 30k eller bud!! Grymt pris för en fantastisk matta!! Hör av er för fler bilder eller om ni vill komma och kolla.
40k eller bud! Nu 35k!
1314.jpg

1314_1.jpg

1314_2.jpg

1314_3.jpg

1314_4.jpg

1314_5.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp