• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Peter K

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Träffade Peter f2f idag för köp av klocka och kunde efter några minuter konstatera att jag kommer köpa fler klockor av den här mycket trevliga herren. Rekommenderas starkt!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Sålde precis min monster, nej inte min moster, till Peter. Snabbt, smidigt och smärtfritt. Kalas att göra affärer med.
 

vonhall

Rolex
Har precis slutfört en trevlig affär med Peter där jag köpte en Tissot Seastar 1000. Tydligen så rörde jag ihop priset lite och betalade in för mycket. Hade inte själv märkt det om inte Peter påpekat det!
Alltså en sann hedersman som jag gärna rekommenderar!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt klocka och flera armband av Peter vilket gick hur smidigt som helst! Köpte i tisdags och idag har jag sakerna här hos mig! Hur bra som helst, 100% Goodguy och väldigt trevlig!
 

Brunleif

Panerai
Sålt en Helgray till Peter, swishade bara till i telefonen så satt pengarna på kontot.
Bara bra att säga!
 

Patrik72

Cartier
Köpte ett läderband av Peter. Inga som helst problem, allt gick snabbt och smidigt. Han är absolut en Good guy! :)
 
Topp