• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pez-ez

jupe

Breitling
Köpt av Per. Uret var i beskrivet skick och levererades mycket snabbt. En mycket trevlig säljare och rekommenderas varmt :)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en stor och tung winder av Per. Karln slog inte bara in den enligt konstens alla regler, han gav mig också flera fraktalternativ och hjälpte mig med tracking. Snabb och hjälpsam service, rekommenderas!
 

Gaffel

Omega
Är ny och mina ord väger kanske inte särskilt tungt men köpte en Tissot Visodate av Per för 2700 och allt som allt var det en perfekt affär, snabb kommunikation och leverans, tillmötesgående, beskrivning perfekt.
Kan enbart rekommenderas!
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av @Pez-79. Bra kommunikation, snabb, trevlig och klocka precis som beskriven. Hörde av sig efteråt och undrade om jag var nöjd också. Självklart GG.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Inte gjort någon affär men fick en Certina-Box som dessutom skickades på Pez-79's bekostnad.
En riktig goodguy som förstått det här med KS-andan! :)
 

uprof

Cartier
2-Faktor
Köpte DS-1 av Pez-79. Affären delvis via Tradera, delvis här. Snabbt och smidigt. Kanske världens bästa paketinslagare.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Sålde ett Certina orginalgummi i <1000kr klassen till Herren i fråga. Trevlig kommunikation och mycket snabb affär, rekomenderas varmt!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocklåda och är helnöjd med hela affären, allt från bemötande till packning var toppen! Mycket trevlig att ha att göra med! 100% GG! :)
 

Norda

Panerai
Sålde en Speedmaster till Pez-79. Smidig affär och trevlig kommunikation.
Har inget negativt att säga, rekomenderas och är helt klart GG!! :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt ett klockband av Pez. Affären gick smidigt från första respons till att paketet var hemma hos mig.
 
S

stewart

Guest
Köpt en fin Seiko Baby GS,mycket nöjd,välpaketerat och snabbt,rekommenderas.
 
Senast redigerad av en moderator:

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Sålt ett Omegaspänne och två band till denna trevliga herre. Allt gick mycket smidigt och jag skulle gärna göra affär igen.
 
Topp