• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Piaget ref. 9741 PB

ajfa

Silver
2-Faktor
Pris
34000
Returpolicy
Ja, om ej som beskrivet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Avyttrar ett riktigt charmtroll i form av en ultratunn Piaget, ref: 9741 med det klassiska 9P verket. 18k gult guld i kudd-formad boett som mäter 29x31mm. Vrider upp mjukt och fint. Superfin sunburst-tavla med applicerad guldindex som spelar sjukt fint i olika ljus och ger en kool 3D-effekt. Kommer på ett tunt och sparsamt använt läderband från Wristbuddys samt med 18k Piaget-spänne!

Föredrar ren försäljning men om du sitter på en Tudor BB54 eller Tudor P39 och kan tänka dig ett rakt byte så lyssnar jag! F2F är möjligt för medlemmar med referenser. Mina finner man här. Annars bjuder jag på spårbar frakt till utlämningsställe som vi kommer överens om.

Tidigare 35' - nu 34'.

IMG_0486.jpg

IMG_0494.jpg

IMG_0493.jpg

IMG_9978.jpg

IMG_9922.jpg

Önskar som alltid att rikta ett stort tack till KS för möjlighet till annonsering och för världens bästa forum! <3

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp