• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pincini

audotcom

Panerai
Sålt en Vostok Komandirskie till Pincini. Hur smidig affär som helst och båda nöjda, blir säkerligen affär i framtiden:) 100% GoodGuy
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Bytte klocka med Pincini, hur smidigt som helst och en väldigt trevligt att få snacka lite klockor på en parkering i ingenmansland :)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Otroligt smidig affär, mycket trevligt och jag lämnar härmed mina varmaste rekommendationer att göra affär med pincini. Tack och lycka till :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Vill först och främst tacka för den lilla pratstunden. Hur trevligt som helst :)
Har sålt en winder till Pincini.
Super-snabb betalning, bra kommunikation.

100% Good Guy!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en SEIKO 6139 som visade sig vara ledsen. Blev rimligt kompenserad direkt utan att behöva be om det. Nöjd!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en helt ny Seiko i 3-tusen klassen av Pincini. Bra kommunikation, skicket stämde överens med beskrivning (den var helt ny) och skick han var snabb på att skicka.

Får mina starkaste rekommendationer! :)
 

Sorubim

Audemars
Förmedlade en affär där min bror köpte en Seiko av Pincini. Allt har funkat hur bra som helst. Mycket trevlig kontakt, snabb leverans och väl paketerat.
Utan tvekan 100% Goodguy!

Brorsan hälsar att han är mycket nöjd med klockan! :)
 

Mykeys

Cartier
Köpt en Seiko av denne herre och allt gick supersmidigt. Trevlig kommunikation, riktigt snabb leverans och bra packat! Mycket nöjd med affären!
 

Lunkan

Cartier
Köpt klocka av @Spincini där jag swishade pengar och spincini skickade klockan dagen efter. Klockan var i toppskick som beskrivet och spincini var 100% som säljare. Helt klart goodguy!
 
Topp