• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pinsamheter på BET-awards 2013

Tänkte bara dela med mig av lite roligheter såhär på kvällskvisten
"Ace Hood" rappar "Niggas be hatin I'm rich as a bitch, 100k I spend that on my wrist" Vad tror ni? :D ;)

BUSTED

Jag personligen tror att de flesta rappare nuförtiden, I alla fall de nya(re), har falska smycken och klockor.

Ett exempel:
<--- lyssna bara på hur hans smycken låter när de slår mot varandra.

50 Cent, Jay-Z, P. Diddy, Birdman, Dr. Dre, Eminem (trots att han inte har mycket bling) med flera som varit med ett tag och har mycekt pengar har antagligen råd med Rolex Day Dates med diamanter, men de nyare rapparna får tömma sina konton om de ska ha äkta Rolexar och Audemars Piguet Royal Oaks i solid 18k guld och diamanter, och alla de löjligt tjocka kedjor med löjligt stora hängsmycken i platina/guld och täckta i diamanter.

Men jag vet inte, bara tror.

Jag personligen tror att de flesta rappare nuförtiden, I alla fall de nya(re), har falska smycken och klockor.

Ett exempel:
<--- lyssna bara på hur hans smycken låter när de slår mot varandra.

50 Cent, Jay-Z, P. Diddy, Birdman, Dr. Dre, Eminem (trots att han inte har mycket bling) med flera som varit med ett tag och har mycekt pengar har antagligen råd med Rolex Day Dates med diamanter, men de nyare rapparna får tömma sina konton om de ska ha äkta Rolexar och Audemars Piguet Royal Oaks i solid 18k guld och diamanter, och alla de löjligt tjocka kedjor med löjligt stora hängsmycken i platina/guld och täckta i diamanter.

Men jag vet inte, bara tror.

Herregud man hör ju knappt vad han säger!

Vissa kör säkert med fake, speciellt svenskar och hood rats. Kolla bara i svenska bloggvärlden (frugan har visat). Där är det en jäkla massa fakegrejer i omlopp.

Har däremot svårt att tro att Hot boys folket har fakegrejer i och med att de har hållit på i evigheter med det där, samt att de sålt direkt från sitt eget bolag. Många av de nya rapparna ger ju dock de mesta pengarna till skivbolagen.

Kommer aldrig gklmma deras år 2000-ide', då de bara skulle ha limousineversioner av sina bilar. :D

Jay-z snackar klockor i niggas in paris:
Ball so hard, got a broke clock, Rolleys that don't tick tock
Audemars that's losing time, hidden behind all these big rocks

En egen AP är inte dåligt..

Audemars Piguet Offshore Chronograph "Jay-Z" Special Edition Platinum - Only 20 Pieces

Tillbaka
Topp