• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PIZZATÄVLING!

Nexus

Panerai
Klockan är nästan 22, så här kommer vinnaren!
Priset går till mannen som (eventuellt) kallats för "Kasernens Tom Jones", vår man i krigsmakten : meo_swe
Skicka ett PM med adress så postar jag monstret till dig under nästa vecka!
 

Nexus

Panerai
Men, det är inte slut där! Eftersom jag har fått in två stycken bidrag här så förtjänar Tantal en andraplats! Dra iväg ett PM med din leveransadress så ska jag nog kunna hitta något märkligt i lådorna som du kan pracka på din döskalle till svärson.
 

meo_swe

Audemars
Klockan är nästan 22, så här kommer vinnaren!
Priset går till mannen som (eventuellt) kallats för "Kasernens Tom Jones", vår man i krigsmakten : meo_swe
Skicka ett PM med adress så postar jag monstret till dig under nästa vecka!
Vilken glädje! Denna coola militärklocka ska få smaka kallt stål och söta soldatansikten så det står härliga till!
Pm kommer inom kort!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jävla piss!!! Försent på bollen. Annars hade aset fått gå samma väg som jag tidigare skickat välförtjänta destruktionsobjekt, till Förgöraren!! jabla
 

joh.jonsson

Panerai
Jag vill inte ha klockan, va bara tvungen att lajka för att du skrev följande,
-"Tyck om" trådstarten i detta ämne så jag får några extra lajks utan att behöva göra något för det."
 

Jonaz

Rolex
Du är festlig, jag är basist, men jag har riktiga instrument. Men ingen rolex så jag räknas inte som klockentusiast. Ingen entusiast bör ha en sådan styggelse.


iPhone | Tapatalk
 

Nexus

Panerai
Du är festlig, jag är basist, men jag har riktiga instrument. Men ingen rolex så jag räknas inte som klockentusiast. Ingen entusiast bör ha en sådan styggelse.


iPhone | Tapatalk
Har en Warwick Corvette $$ på basfronten, så jag misstänker att jag i alla fall är med i matchen där?
 
Topp