• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PizzaTime och BCF Utmaning.

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Med detta inlägg så är det sexhundrade inlägget tangerat. Kutym är vad jag förstått en traditionel tävling. Jag väljer dock att skapa en egen genre kallad "märkliga klockkbilder". Varje bild som postas i tråden är värd 3 kr upp till det trehundrade inlägget, den som postar inlägg 299 matchar min insättning vid 300 inlägg. Summan går till BCF. Här kommer referensbilden kallad "klocka på ansjovisburk vilande på deoderant.

Posta på nu kära KS.

image.jpg
 
Med detta inlägg så är det sexhundrade inlägget tangerat. Kutym är vad jag förstått en traditionel tävling. Jag väljer dock att skapa en egen genre kallad "märkliga klockkbilder". Varje bild som postas i tråden är värd 3 kr upp till det trehundrade inlägget, den som postar inlägg 299 matchar min insättning vid 300 inlägg. Summan går till BCF. Här kommer referensbilden kallad "klocka på ansjovisburk vilande på deoderant.

Posta på nu kära KS.

image.jpg

Jag följer dig! klocka på ansjovisburk vilande på deodorant v.2.0
klocka2.PNG
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Inser att 300 inlägg kan ta ett tag. Iofs inget problem i sig, vem har bråttom? Men vi gör så här, vi halverar, varje foto är värt 5 kr, upp till 150 inlägg. Den som postar 149 matchar min summa.

Den som läst detta utan att posta, hoppas nattsömnen är tillfreds :)
 

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Härlig tråd den förgyllde min fredagskväll med inspiration, har dock ingen bild att bidra med denna gång.
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Vapen har givetvis inget med klockor att göra. Men knepig kombi i alla fall. Om vi har någon jägare som kan identifiera byssan så sätter jag omgående in 200 spänn till BCF.

d25ccd5bf8dd78e96332cc2a81f43ef4.jpg
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Bumpar igen med nya förutsättningar sedan tidigare.

"Inser att 300 inlägg kan ta ett tag. Iofs inget problem i sig, vem har bråttom? Men vi gör så här, vi halverar, varje foto är värt 5 kr, upp till 150 inlägg. Den som postar 149 matchar min summa.

Den som läst detta utan att posta, hoppas nattsömnen är tillfreds :)"
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Bumpar igen, lagom till helgen. Bättre kan vi väl eller hur? Skriv att du skänkt en slant för att slippa denna tråd, alt publicera en knepig bild så står jag för fiolerna.
 
Topp