• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plåster på såren efter missad GTG...

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Nu fick man ju inte vara med på gtg'n igår som ändå följdes här på ks med blandade känslor...

Men för att avstått lite kalas och diverse drycker fick jag en rolig dag i Åre som plåster på såren!

Lineup för dagens festligheter

image.jpg

image.jpg


Måste säga att drygt 600hk på isbana får en att känna sig som ett barn! Löjligt roligt!

Efter lunch blev det lite carspotting alá watchs!:)
image.jpg

image.jpg


Nu lider jag inte lika mycket längre, trevlig helg på er:)
image.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Se där. Missade också GTGn och för egen del utvecklade jag nog inte mer än sisådär 0,7 hk under en stund i förmiddags. Men då handlar det om fullständigt egengjorda hästkrafter. Eller nåja... en bråkdel därav. Miljövänligt och njutbart i varje fall. Och våfflan och kaffet efteråt smakade utmärkt. Blev ett par hundra höjdmetrar med längdskidor.
A
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Se där. Missade också GTGn och för egen del utvecklade jag nog inte mer än sisådär 0,7 hk under en stund i förmiddags. Men då handlar det om fullständigt egengjorda hästkrafter. Eller nåja... en bråkdel därav. Miljövänligt och njutbart i varje fall. Och våfflan och kaffet efteråt smakade utmärkt. Blev ett par hundra höjdmetrar med längdskidor.
A

Måste erkänna att miljötänket var allt utom närvarande idag:angel:
Lät inte tokigt alls med en våffla heller!
 
Topp