• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plötsligt bara händer det! 2000 inlägg!

Ministern

Founder
2-Faktor
Detta är mitt 2000:e inlägg fyllt av sanningar och kunskap! Jag har nu själv burit detta forum på mina massiva axlar sedan start men börjar äntligen se att några andra vaknat till liv :lol: Jag säger grattis till mig Herr Propagandaminister! Grattis och må mina nästa 2000 inlägg vara lika kloka och spirituella. Detta firas enklast genom lite...

49F1E395-036B-44DF-8EB4-312F14E79A2F-2311-00000515A377EDE5.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Plötsligt bara händer det! 2000 inlägg!

Grattis känns lite fel... Beklagar att Du varit tvungen att tillrättavisa, förklara och skälla på oss ignoranta underhuggare så många gånger! :mrgreen:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jättegrattis!

En fullständig kanonad av 2000 kvalitetstyngda propagandposter!

En rejäl ryggdunk från mig, Il Comandante! :mrgreen:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Sv: Plötsligt bara händer det! 2000 inlägg!

Camo00 skrev:
Grattis känns lite fel... Beklagar att Du varit tvungen att tillrättavisa, förklara och skälla på oss ignoranta underhuggare så många gånger! :mrgreen:

Ni är inte underhuggare, ni är mitt folk!
 
C

Crowolf

Guest
Grattis kära du! Och gör som Heston Blumenthal, kör Blue Nun i SodaStreamern för bästa bubbel..
:D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Plötsligt bara händer det! 2000 inlägg!

Grattis och tack för ett mästerligt roddat event. Hatten av för Rob E som orkade ha oss i lokalerna :)
 

The Pell

Cartier
"Rolex är bäst, ingen protest" * 2000.

Skämt åsido, tack för många bra inlägg, fina bilder på fina klockor - och, inte minst, ett riktigt levande forum!
 
V

Viggen

Guest
Gratulationer till Spence! Tack för ett bra forum och för att man kan känna sig välkommen här oavsett vilken kunskapsnivå man ligger på, eller har för favorit klocka. Hail to the King! :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
I och med att jag är förvånad över att så få hyllningar inkommit så bumpar jag denna tråd och kommer så göra till jag tycker tråden fått den uppskattning den förtjänar!
 
Topp