• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planer för nyår?

ScubaKing

Audemars
Vad har herrarna (och damerna om det finns några) för planer för nyårsafton?

Kör ni samma varje år och vad händer då, fest, krogen, hemma, middag med vänner?

Själv har jag för detta år bokat in mig för en middag på "Himlen Därtill" högst upp i loungen Skatteskrapan på Götgatan Södermalm. Mest för att jag vill ha ett eget bord för goda drinkar med utsikt när det börjar smälla (maten ska dock vara skaplig den med har jag hört) :cigar:

0ff3242e_original.jpg
 

BOTL

Panerai
@Snoozaren kommer att låta magrutorna han har på underarmarna skrämma in det nya året :cigar:

Får reda på om det blir fest eller jobb ganska snart, eftersom jag blir färdigutbildad om två veckor får man vackert visa intresse och inte tacka nej till ett schema.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Har barnen i nyår, lär bli hemmamys så den lilla kan lägga sig då det är lämpligt. Den större är fjorton, så det är nog inte så många nyår kvar med henne hemma!

Ska bli matlagning tillsammans hela familjen, grymt kul och uppskattat! Det är mycket lättare att få en sjuåring att äta saker om den får vara med och laga maten.
 

ScubaKing

Audemars
Har barnen i nyår, lär bli hemmamys så den lilla kan lägga sig då det är lämpligt. Den större är fjorton, så det är nog inte så många nyår kvar med henne hemma!

Ska bli matlagning tillsammans hela familjen, grymt kul och uppskattat! Det är mycket lättare att få en sjuåring att äta saker om den får vara med och laga maten.


Brukar själv alltid ha grabben på nyår, han är sju år nu. Detta blir första nyåret jag är barnfri.
 

Nexus

Panerai
Eftersom jag i år lyckas vara singel så ska jag steka in det nya året på krogen.
En svindyr klocka på varje arm, sedan kör jag dubbelveven tills drivfjädrarna är maxade. Ska nog passa på att sänka en hummer och en flaska bollinger till lunch, sedan är det bara rakt ut i galenskapen.
 

BME

Cartier
Bokade precis en vistelse på Hotel Metropol Moscow...
Bara en idé som jag och sambon fick för oss för ett par dagar sedan så bokades det nu på förmiddagen...
Kan ju vara intressant att se lite av Ryssland man vet ju aldrig Putin kanske har stängt gränserna inom kort.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Oklart än, Uppsala eller Stockholm iaf. Men ett som är säkert är att jag kommer vara ganska oklar under kvällen!

Gissar också på krig i en telefonkö för att sedan bestämma sig för att gå hem någon gång mellan klockan 4 och 6 på morgonen.
 
Topp