• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planerat driftstopp av Klocksnack

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Det kommer ske inom de närmaste dagarna.
Anledningen är helt enkelt att vi växer så att det knakar - disken med alla bilduppladdningar börjar bli full, så en ny disk är monterad och redo att sätta igång att jobba. Det är dock en hel del data som ska kopieras, under tiden vill jag inte ha in annat i databasen så att det blir osynk, därav driftstopp.

Så, om Klocksnack inte går att nå så har vi full koll på det, inget oplanerat. :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Tack för allt ni gör för oss nördar.
Får man fråga hur mycket bilder det är på KS. I MB alltså...
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Kan man få lite info och bilder om/på servern? Hade varit kul att se vad det är för prylar :) (är även datanörd)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kan man få lite info och bilder om/på servern? Hade varit kul att se vad det är för prylar :) (är även datanörd)
:D


Cloud-Server.jpg
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Riktigt bra forum förstår att det växer!
Känner mig lite orolig vad ska man göra när det ligger nere?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men va fan ska man hitta på då istället, SUCK ?! :D:arghh::rolleyes:



























PS: Ni rockar groda i vilket fal som helst, mycket bra jobbat ledningen :cigar: !
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Men.... ska jag jobba på jobbet då? Känns inte bra alls! [emoji32]

Tack för heads up och ett fantastiskt arbete. [emoji106]
 

Randel

Cartier
Stort tack till daviden och er andra för engagemanget i KS! Fast undrar vad man ska göra under tiden...förmodligen blir det väl till att glida in i en enda lång och skön brakfylla för att nyktra till i samband med att KS går igång igen. ELLER, bli mer aktiv på Ostsnack istället :smug:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi går bara med på detta på ett villkor och det är att ostsnack kommer igång innan ni/du börjar jobba. ;)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Tack för allt det hårda arbete som ni lägger ned. Det har absolut blivit mitt nya smultronställe på the internetz.

Stort tack
 
Topp