• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planerat driftstopp av Klocksnack

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Suveränt arbete ni lägger ner! Över 5400 medlemmar och otrolig aktivitet! Klart vi klarar av en lite paus....
 

paradis

Audemars
Hoppas att det inte tar för lång tid att fixa detta. Tycker KS har tagit en otrolig fart,sen Lifestyle har lagts till...Jätte bra [emoji106][emoji106][emoji106][emoji1]
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
:D


Cloud-Server.jpg
Ååh är det sån där Cloud hosting? :)
Vilken coloprovider har molngolv?
Jag vill också ha det i mina datacenters!

Tack för allt daviden och crew för allt ni gör!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kul att ni skrev förhoppningsvis.
Vad tusan skulle hända om den aldrig kom upp igen, var skulle alla ta vägen?
 

Randel

Cartier
Ojojoj...där var man orolig ett tag! Dessutom förvånas jag aldrig över mig själv: När jag tryckte F5 för att uppdatera KS och såg att sidan låg ner var min första reaktion: Jaja, det är ju lugnt, jag kan ju skicka iväg ett PM så länge. Doh! Och reaktion nummer två: Aha, ja men då kan jag ju i alla fall kolla händelseflödet för att se vad jag ska kolla på sen när forumet är uppe igen. Doh! :facepalm:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ojojoj...där var man orolig ett tag! Dessutom förvånas jag aldrig över mig själv: När jag tryckte F5 för att uppdatera KS och såg att sidan låg ner var min första reaktion: Jaja, det är ju lugnt, jag kan ju skicka iväg ett PM så länge. Doh! Och reaktion nummer två: Aha, ja men då kan jag ju i alla fall kolla händelseflödet för att se vad jag ska kolla på sen när forumet är uppe igen. Doh! :facepalm:

Haha många "DOH!" där... :)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Smart som man är så har man laddat ner hela forumet till hårddisken för att slippa avbrott :D (dock inga nya inlägg men vad gör det)
 
Topp