• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Planet Ocean 8900 -17

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Pris
32500
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att sälja min Planet Ocean.

Byten: nej
Finns i: Stockholm
Betalning och frakt: Betalning i förskott vid distansaffär. Vid F2F endast Swish. Jag bjuder på värdefrakt.

Namn: Omega Seamaster Planet Ocean Master Chronometer
Referens: 21530442103001
Urverk: 8900
Färg: Blå
Material: Stål
Uttagen: 2017-07-25 (garanti till 2021-07-25) hos Rob Engström
Fullset: Ja.

Beskrivning & skick
Det finns några småmärken från deskdiving och annat. Det är en dykarklocka, den har fått vara med även om jag inte faktiskt dykt med den. Bilderna får tala för sig och jag kan skicka/lägga upp fler bilder om något är oklart. Det finns lite repor på claspens ena ände, tyvärr saknades bilder med fokus på detta i den bildserie jag tog i helgen men jag adderade en annan bild där man kan se dessa repor. Annars bara hairlines.
Jag vill påstå att klockan går inom METAS, alltså ca +1 sek/24h vid mina mätningar.

Referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/pete11.71798

Bilder
IMG_20180315_082524.jpg


IMG_20180317_084608.jpg
 
Senast ändrad:
Topp