• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planet Ocean med Master Co-axial 2016 ?

TouchingEvil

Cartier
MasterCoAxialChrono2-700x350.jpg
Så va tror ni i kyrkan, får vi en planet ocean med nya master co-axial ?
Varför jag undrar är för att jag är toksugen på en men vill inte köpa en planet i år om den kommer nästa. Funderar på att klippa Seamaster 300m med Master co-axial =)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Köp en begagnad 300 master. Tycker personligen den är bra mycket snyggare än PO, men skulle den nya PO vara en höjdare om/när den kommer så är det ju bara att sälja 300an och slå till.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Spelar det någon roll? Jag har en AT med "gamla" co-axial och en 300 master co-ax, inte så att min AT går sämre.... Att avmagnetisera en klocka är ju väldigt lätt och billigt gjort om det är det man är rädd för.
 

TouchingEvil

Cartier
Tänkte mest att om jag skulle ha köpt en po nu så kommer det en med Master co-axial nästa år då kommer det kännas lite snopet. Alltid mysigt att ha det bästa =)
 

Apansson

Torpare
De lär ju fucka upp något då också om man känner Omega rätt. Ny ATn har de ju sabbat totalt med PCL och ingen ram runt datumet samt inget vitguld i indexen...
 
Topp