• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Platsbygga bokhylla Stockholm

Portofino

Silver
Jag tänkte höra hur det ser ut i 08- området. Någon som är snickare eller som har koll på bra snickare som kan platsbygga bokhyllor?

40 papp för en jävla hylla. Fjanterier! Köp några Billys och sätt ihop själv, det blir ungefär lika fult.

40 papp för en jävla hylla. Fjanterier! Köp några Billys och sätt ihop själv, det blir ungefär lika fult.
Tror inte dessa hyllor är tänkt till någon som ständigt handlar på typ IKEA, snarare någon som har ett visst intresse för inredning. Mina Billy är inte mycket att hänga i granen men de gör sitt jobb, hade jag haft ett intresse och pengar hade hyllorna i länken ovan säkert varit i tankarna :)

Tror inte dessa hyllor är tänkt till någon som ständigt handlar på typ IKEA, snarare någon som har ett visst intresse för inredning. Mina Billy är inte mycket att hänga i granen men de gör sitt jobb, hade jag haft ett intresse och pengar hade hyllorna i länken ovan säkert varit i tankarna :)
Bara för att man lägger 40 lök på något innebär de inte att man har mer intresse än om man betalar ett par hundra för något som ser likadant ut. Betyder bara att man har för mycket pengar.
Observera att jag inte drar några paralleller till kopior här, så den diskussionen kan vi hålla utanför.

Bara för att man lägger 40 lök på något innebär de inte att man har mer intresse än om man betalar ett par hundra för något som ser likadant ut. Betyder bara att man har för mycket pengar.
Observera att jag inte drar några paralleller till kopior här, så den diskussionen kan vi hålla utanför.
Tycker inte att resonemanget håller fullt ut. Vi har gott om knegarpojkar på forumet som glider runt med klockor motsvarande 3-4 månadslöner. Det tror jag är intressedrivet om något.

Nej givetvis måste det inte innebära ett intresse. Antingen har man mycket pengar som du säger eller så är det av andra anledningar som t.ex att man söker platsbyggd hylla, är petig med resultatet och är inte särskilt händig själv. Har ingen koll på vad hantverkare tar i betalt men jag tyckte inte summan var helt astronomisk... :)

Tillbaka
Topp