• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PLATSER KVAR Förhandsvisning Klockkvaliten i Malmö

Ministern

Founder
2-Faktor
INBJUDAN
till förhandsvisning i Malmö av
KLOCKKVALITEN OMEGA SPECIAL

I samarbete med Urhandel Bernhard Huke och Omega visar Kaplans Auktioner utvalda objekt från Sveriges första temaauktion med Omega.
Klockkvaliten Omega Special samlar de allra intressantaste klockorna som lämnats in till försäljning och vi kan bjuda på en unik visning. Tony Frank och Mikael Wallhagen från Kaplans Auktioner finns på plats och berättar om klockorna och svarar på frågor.

Torsdag 4 november kl 12-17
Urhandel Bernhard Huke, Baltzarsgatan 34, Malmö

VÄLKOMMEN!

Förutsättningar
10 platser
First come first served
PM:a mig med header Kaplans Malmö
I PM:et skall det stå exakt nick namn telenr
Exempel: Gissel Gustav kast 07576778

Omega Special.jpg
 

6r15c

Omega
Oj så få malmöiter!

Man kanske bara köper nya dinkor i söder så att de mer norrut kan få köpa solblekta och med rätt patina när de blivit vintage!;)
 

Icaras

Rolex
Tråkigt:/
Kom igen nu: @jabla @Bojke @Icaras @Johnne @paradis kommer inte på någon mer men tagga de skåningar ni känner:)
Jobbar ständig natt och sover således långt in på dagen. Om det är begränsat med platser så står jag över tills vidare så att någon som garanterat kan komma får plats. Tack för tipset dock :)

Hej!
Det var länge sedan vi var några som kom fram till att äta lunch vid 13 tiden och sedan promenera över till Hukes.
Tänkte på det med, men verken Hukes eller Kaplans har kanske någon lust med massvis av folk rännande i butiken?
 
Jobbar ständig natt och sover således långt in på dagen. Om det är begränsat med platser så står jag över tills vidare så att någon som garanterat kan komma får plats. Tack för tipset dock :)


Tänkte på det med, men verken Hukes eller Kaplans har kanske någon lust med massvis av folk rännande i butiken?
Tror nog dom blir glada om det kommer kunder med intresse!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Fanns det inte en egen tråd om detta? Jag är ganska säker på att det finns ett gäng skåningar som bestämt träff med lunch innan de drar dit.
@Mekmek skulle du inte dit?
 
  • Like
Reactions: Ako
Topp