• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploprof

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fantastiskt smidigt byte utfört med Peter, fick min del av bytet och den var precis lika fin som bilderna visade.
Smidigt,enkelt & perfekt!

Stort Tack!
 

Stahlinka

Breitling
Good guy!
Peter är en rekorderlig karl. Snabb, smidig och trevlig att ha att göra med. Klockan levererades smärtfritt och väl emballerad. Absoluta rekommendationer!
 

Bolio

Panerai
Har sålt till denna heders knyffel och allt funkade precis som man vill att en affär ska gå till, från första kontakt till själva överlämnandet.
Trots en kort träff snabbt byte mellan cash och ur fann jag Ploprof som en grymt trevlig person som jag inte skulle tveka en sekund på att göra affär med igen eller hänga med på en GTG.

Med andra ord Ploprof är Goodguy personifierad.
 

Ninen79

Audemars
Köpt en Omega av Peter, allt gick sjukt snabb och smidig. Paketet var välpaketerat och skicket var som utlovat!
Jag tvekar inte att göra affär med Peter igen! 100% goodguy:)
 
Topp