• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pnt

andheg

Rolex
2-Faktor
Blixtsnabb betalning, supertrevlig dialog och jäkligt bra kille, 100% goodguy (sålt en Omega till honom).

//andheg
 
  • Like
Reactions: pnt

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Bytt klocka med Puonti. Trevlig mailkonversation, snabbt skickat och klockan som beskriven. 100% goodguy.
 
  • Like
Reactions: pnt

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Träffat puonti f2f och köpt en klocka. Mycket snabb, smidig och trevlig affär. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: pnt

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vet inte var jag skall börja!

Tack som fan för affären och den trevliga konversationen, puonti såg även till att få iväg klockan samma dag som betalningen gjordes, massor av extra plus i min bok!

Puonti är 200% Goodguy, i alla fall beträffande denna affär, inga konstigheter alls, klockan är i grymt bra skick och jag är mer än nöjd. Jag rekommenderar denna säljare alla dagar i veckan och och kommer lätt att handla av dig igen om rätt objekt skulle vara aktuellt för min del och är ute till/för försäljning. Det var ett rent nöje att ha och göra med dig klockbroder.

Jag hoppas du hittar någon klocka snart så du inte behöver gå klocklös allt för länge.

Detta skriver jag under på // Af Sjodahl
 
  • Like
Reactions: pnt

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tog över en KS klenod nyligen, smidig affär!

Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: pnt

Ilux

Omega
Köpte min Tudor BBB på rekordtid, supersnabb betalning och mycket trevlig. 100% goodguy!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med Pounti. Gick hur smidigt och bra som helst.

Bra dialog och inget tjafs. En riktig goodguy!
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt till Pounti, snabb kommunikation samt snabb betalning! Allt gick väldigt smidigt! 100% goodguy!
 

Warwian

Cartier
Jag sålde en Omega Seamaster 600 till Puonti F2F och det gick verkligen hur smidigt som helst. Det bjöds dessutom på trevligt klocksnack!
Rekommenderas varmt!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpt en Speedy F2F av puonti. Mycket trevlig herre som bjöd på gott snack. Skulle def. göra affärer med honom igen. Good guy utan tvekan :)
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Köpt en aquaracer av puonti, klockan var i beskrivet skick och allt gick väldigt smidigt! Skulle inte tveka att göra affärer igen! :)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt till Ponti igen, klockren kommunikation samt blixtsnabb betalning! 100% Goodguy!
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Köpte en BLNR från Puonti och är mer än nöjd med hela förfarandet. Puonti är en ärlig kille som håller det han lovar! Gör gärna fler affärer med dig framöver!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Cartier Tank Solo till Pounti. Gick hur smidigt som helst! Snabbt också! Seriös och trevlig köpare.

Gör gärna affärer igen.
 

Sjuhundra

Omega
Köpt en JLC av Pounti. Riktigt schysst och snabb kommunikation. Gör mer än gärna affärer med Pounti igen, Goodguy!
 
Topp