• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PO 8500 XL på Köp&Sälj

Jonte73

Audemars
Tack Kejsaren men hon kunde inte lösa det idag då hon blivit sjuk o_O
Jag jobbar lite som jag vill och det är ju tur, jag kommer säkert få lägga ett par dagar på det här!
Vaddå sjuk ?
Tror det blir tufft att få tillbaka pengarna tyvärr.
Men spela in vad som sägs och ge henne ett dygn att göra rätt för sig.
 

Daniel J

Omega
Det är pga detta jag bara köper nytt, skulle aldrig köpa av okänd privatperson under några omständigheter.

Dessutom är det en trevlig upplevelse att handla ny klocka hos AD
 

UNO

Panerai
Jag heter Lars och det var jag som gick på en blåsning. Jag har aldrig frågat om den var kosher eller skyllt på brist på urmakare så antingen fantiserar du eller blandar ihop mig med någon annan!

jag var tvärsäker på att den var ok, kollade numret på certifikatet som överensstämde med serienumret på ena bandhornet. Priset jag betalade var högre än de 16' som påstås här men det är inte relevant.

Jag borde absolut kollat hur ett 8500-verk ser ut men då serienummer och nummer på cert stämde så trodde jag att allt var ok, jag har aldrig hört talas om att någon råkat ut för något liknande...

Mvh Lars[/quote]

Hej Lars

Gör dig själv till K-S hjälte, lägg upp massor av detaljbilder så att vi kan se vad som är fel resp lika originalet.
Det är mycket snack om bra kopior men få har sett dom irl.
Trist att du drabbats men du tar det bättre än många skulle gjort.
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Även om telefonnumret är dolt så går det ju att hitta lite andra inlägg där hon använt telefonnumret.

En annons där hon säljer möbler.
En del annonser där hon söker annat boende "för att hon ska renovera hemma och vill inte bo mitt i bygget".
En annons där hon säger att hon ska separera och söker annat boende (ca en månad sedan) och använder en annan e-mail.

Så det verkar ändå som att numret inte bara används "kortfristigt".
 
Topp