• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PO fråga, help please!

Ricrob

Patek
Jag letar PO XL med orange bezel, det hoppas jag att ingen har missat!;) Missade däremot gjorde jag den som kom ut på blocket häromdagen, som jag ringde som nr 2 på.. Surt!

Jag har däremot fått ett riktigt fint erbjudande gällande en likadan, fast med svart bezel och röda nuffror och nu till frågan; Är det samma tavla på de två? Jag har surfat runt och hittat sidor som säljer tavlor passande till just dessa två modeller men jag kan fan inte släppa att siffrorna ser rödare ut på den med svart ring, och orangeare på den med orange ring, eller?! Min tanke är nämligen att köpa den och sedan köpa en orange bezel och byta, men det kommer ju se örnigt ut om det är för röda siffror.. Nästa fråga är om ngn har tips på var man köper en original bezel billigast och smidigast? Ofrei, är de något att ha? Det är de som hänvisar samma tavla till båda modellerna.

Tack på förhand!

//Ricrob
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan egentligen bara svara på om Ofrei är bra...de är de. Men jag skulle kika på Cousins UK också. Då är det inom EU...
 

Ricrob

Patek
Tack för det Denke! Har nu kollat upp allting och det ser ut att kunna bli bra! Allt utom en sak, kan inte riktigt köpa säljaren och han bor i Skåne, vad f*n gör man...? Är det möjligtvis ngn här, som har lite referenser, som bor i närheten av Hässleholm och vill/kan hjälpa mig?

//Ricrob
 
Topp