• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Bara fått ett enda 10km ägg, fick en aerodactyl i det dock, så man får ju ändå va lite nöjd. Ser ut såhär för mig i nuläget. :)
gZxjWgS.png

mJ0VBak.png
 

Folke08

Omega
Någon som vet något ställe i centrala sthlm där de finns fler än 3 pokestops nära varandra. Tänkte använda lite lure modules och ta några öl någon dag i veckan:D
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Fan, skiten hänger sig så fort man har fångat en Pokémon. Måste starta om flera gånger och hoppas att monstret är kvar.
 

Folke08

Omega
Servern är fortfarande nere för mig. Fattar inte varför dom släppte spelet till fler länder när de redan var problem. :banghead:
 

Oew

Rolex
Någon som vet något ställe i centrala sthlm där de finns fler än 3 pokestops nära varandra. Tänkte använda lite lure modules och ta några öl någon dag i veckan:D
Kungsträdgården har många, finns tre i kungsan och två på norrmalmstorg. Jobbar vid norrmalmstorg så perfekt på luncherna :D
 

Cryssarn

Rolex
åkte till opry mills mall. like shooting fish in a barrel. hur mycket spots och gym som helst, hade ju varit kul om skiten fungerat medans jag var där
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Vad betyder AR högst upp?
Är det anti-reflexbehandling som på klockor ;)
Du stänger av "street-view". Så slipper du hålla på att vrida telefonen och ha dig. Pokémonen är alltid framför dig hur mkt du än vrider och vänder på telefonen :)

Mitt spel laggar konstant sen det släpptes i Sverige... :banghead:
 

Calle med C

Panerai
Utan att låta allt för negativ, hur gamla är ni som lirar det här? Eller är det för era barn ni ställer upp? Sist jag hörde talas om Pokémon måste varit en sisådär 15 år sedan. Är det någon ny fluga istället för Twitter, Instagram och alllt vad det heter? Upplys mig gärna! :)
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Utan att låta allt för negativ, hur gamla är ni som lirar det här? Eller är det för era barn ni ställer upp? Sist jag hörde talas om Pokémon måste varit en sisådär 15 år sedan. Är det någon ny fluga istället för Twitter, Instagram och alllt vad det heter? Upplys mig gärna! :)

Jag gissar att många är mellan 20-35? Jag tror att det är mycket nostalgi som gör att många laddar hem det. Sen är det kul. Har du inget spel på din mobil? :)
Spel är kul tidsfördriv. Kom igen, varför vara så allvarlig hela tiden? ;)
 

holma20

Panerai
25 , min son har fullt upp med att stå på benen så de dröjer nog etag!
De är ju harmoni ,kmr ihåg när ja fick första gameboy lira Pokémon varje dag iprincip..
Känns som alla blir imot detta me. Vad är igt skillnaden med att sitta å lira candycrush?
Nu kmr ju iaf folk ut å ser solen :)
Utan att låta allt för negativ, hur gamla är ni som lirar det här? Eller är det för era barn ni ställer upp? Sist jag hörde talas om Pokémon måste varit en sisådär 15 år sedan. Är det någon ny fluga istället för Twitter, Instagram och alllt vad det heter? Upplys mig gärna! :)
 
Senast ändrad:

Triumf

Rolex
2-Faktor
halvvägs till 30 , min son har fullt upp med att stå på benen så de dröjer nog etag!
De är ju harmoni ,kmr ihåg när ja fick första gameboy lira Pokémon varje dag iprincip..
Känns som alla blir imot detta me. Vad är igt skillnaden med att sitta å lira candycrush?
Nu kmr ju iaf folk ut å ser solen :)
halvvägs till 30? Ung farsa här på forumet! :)
 

Aanta

Omega
2-Faktor
Dumt att jag inte gjorde ett google konto. Börjar verkligen inte om.
Gjorde samma miss eftersom jag laddade ned innan det släpptes. Var inte så sugen att koppla min mail då... Verkar ju tyvärr som det är betydligt enklare att komma in via Gmail.

Utan att låta allt för negativ, hur gamla är ni som lirar det här? Eller är det för era barn ni ställer upp? Sist jag hörde talas om Pokémon måste varit en sisådär 15 år sedan. Är det någon ny fluga istället för Twitter, Instagram och alllt vad det heter? Upplys mig gärna! :)
Det är ju nostalgi på hög nivå för oss som växte upp med Gameboy och Pokémon. Jag är 26 och spelar med mina barndomsvänner som är 28. Istället för att dega i soffan går vi runt och jagar Pokémons. Stöter på nytt (och väldigt blandat) folk som också lirar som man kan tjöta med, skitkul faktiskt :) Bara att prova!
 

holma20

Panerai
halvvägs till 30? Ung farsa här på forumet! :)
Haha nej känns som det är ganska normalt idag ?:) typ alla mina polare har också knoddar !

Utan att låta allt för negativ, hur gamla är ni som lirar det här? Eller är det för era barn ni ställer upp? Sist jag hörde talas om Pokémon måste varit en sisådär 15 år sedan. Är det någon ny fluga istället för Twitter, Instagram och alllt vad det heter? Upplys mig gärna! :)

Sen kanske man inte löper ut för att leta direkt,
Utan tar upp telefonen ibland tittar vad som finns gör de man skulle åker hem:)
 
Topp