• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Poljot kronograf

Jax

Cartier
image.jpeg
Jag har till salu en riktigt snygg Poljot kronograf från mitten av 90-talet (det sista enligt expertis här på KS). Manuell. Alla funktioner fungerar som de ska. Bra gångreserv. Jag har iofs inte mätt den men uppskattar den till i vart fall 36 tim. Inte heller någon anmärkningsvärd gångavvikelse. Mätt den till 37 mm exkl. krona. 18 mm mellan luggarna. Kommer på ett i mitt tycke snyggt och obetydligt använt aviatorband ifrån Eichmüller. Okänd servicehistorik. Inga papper.
Visst finns spår av användning om man granskar den riktigt noga men för att vara ca 20 år gammal så är den i fint skick.
Passa på och köp en fin kronograf för rimlig peng.
Priset är 750kr inkl rek frakt
Retur efter ök
Betalning via Swish
Tack KS för annonsplatser
 
Topp