• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Poljot Okeah - Prisbump 13/6

denjohan

Rolex
Pledge Member
Konsoliderar nu lådan så nu får denna rysskronograf vandra vidare. Det är en Poljot Okeah i bra skick, kaliber 3133 med manuellt uppdrag. 40 mm exklusive kronor. Två registers kronograf. Kronografen startar, stoppar och nollar som den ska. Inre vridring funkar som den ska. Håller tiden utan anmärkning. Mjuk och fin i uppdraget. Datum växlar som det ska. 18 mm mellan luggarna. Rostfri boett utan några allvarligare skavanker. Repfritt plexi. Tavla och visare ser ut som de borde. Kort sagt, bra skick. Kommer på ett nytt läderband från Cheapestnatostraps samt med en rasslig länk.

Uppdatering: som en annan forummedlem påpekat har visarna fel färg (borde vara silver och inte mörka), vilket har gjort att jag gått igenom klockan en extra gång. Verk och boett törs jag garantera är korrekta, men visarna är med stor sannolikhet bytta någon gång, i alla fall minut- och timvisare. De andra visarna ser äldre ut och kan vara original, även om jag inte kan ta gift på det. Det finns också skäl att anta att tavlan har fått en relume vid något tillfälle. Om forumledningen anser att jag ska dra tillbaka annonsen på grund av detta kommer jag givetvis göra detta. Jag vill verkligen inte lura någon och försöker här spela med så öppna kort som möjligt.

3000:- 2700:- skickat och klart. Inga byten denna gång. Ingen retur på denna.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp