• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

POLL: Har du köpt en ny klocka hos en svensk AD?

Har du köpt en ny klocka hos en svensk AD?

  • Ja! Kostade under 20.000:-

    Röster: 44 15.8%
  • Ja! Kostade mer än 20.000:-

    Röster: 147 52.7%
  • Nej!

    Röster: 88 31.5%

  • Totala väljare
    279

Torsten

Vacheron
2-Faktor
På förekommen anledning vore det intressant att veta hur många av KS medlemmar som köpt minst 1 nya klocka hos en svensk AD de senaste 5 åren?
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
De två klockor jag köpt nya, en Seiko Sumo och Seiko Marinemaster, köpte jag från gråhandlare. Hoppas såklart att nästa nya klocka ska vara från en svensk ad, men det får inte skilja alltför mycket i pris.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Varför på förekommen anledning ?

OnT.
Köpt flera hos AD för bla Panerai och Rolex. Inte med några speciella rabatter att tala om i vissa fall, mer i andra. Beroende på märke och modell. Båda i Sverige och utomlands.
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Och hur röstar man om man, som jag, köpt hos svensk AD för både mer och mindre än 20 000. Upprepade gånger! :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
oj..de senaste 5 åren har jag köp ca XX helt nya för XXX XXX stålårs kan nog vara lite mer när jag tänker efter o på 2 år då...
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag har köpt tre klockor över 20000 kr från svensk AD de senaste fem åren och fått rabatt varje gång trots att vi inte har en relation.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS

Kai

Rolex
Köpte en Globemaster hos Erikssons Ur för ca en månad sedan. Köpte en Omega AT hos Bergströms i nov förra året.
 

Edin

Panerai
Köpt alla mina dyrare klockor hos Svensk AD. Monacon hos Krons, Pam312 hos Nymans och senast i vintras en Speedmaster Hos Rob.
Finns det något annat sätt att köpa klockor? o_O
 
Topp