• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

POLL: Omega "bond-länk", vad tycker vi egentligen?

Vad tycker vi om Bond-länken?

  • Cool, nostalgi, skön och helrätt!

    Röster: 44 62.9%
  • Vilket skräp, finns det nå fulare?

    Röster: 26 37.1%

  • Totala väljare
    70

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
IMG_2017.JPG
Morning!
Har länge kött ett PO-gummi med viklås på min smpc av anledningen att jag aldrig riktigt kommit överens med länken.
Jag har också länge letat en 1630/910 länk att komplettera med.
Under tiden jag kört smpc på gummi, ca 2 år, har några klockor kommit och gått och samling har kompletterats med två subbar med oysterlänk.
Nu hade jag otur för ett tag sedan och seamastern åkte i backen och igår förberedde jag den för att skickas till nymansur för en översyn och då åkte Bond-länken på.
Jag fick en wow känsla och tycker nu den känns helrätt!
Vad säger ni andra, har länken växt på er med tiden?
Gillar ni eller hatar ni den?
 

Johe

Omega
Gillar den egentligen, framförallt skön att bära. Men den är så jäkla vanlig att jag alltid använder Nato
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Grejen med smp och en rolex sub är att de är klassiska klassiker
Kan bäras hur som när som, punkt !
IMG_20170622_120631.jpg
IMG_3713.JPG
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Nja, den där länken har jag aldrig kommit överens med. Primärt för utseendet men tycker den inte är så värst bekväm heller faktiskt.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Så jäkla uttjatat ämne...finns väl hur mkt som helst ang denna länk o alternativ länk på forumet...jag har säkert dragit mitt strå till stacken så att säga...:cool:
Ja den är bra och passar ihop med klockan. :)
 
Topp