• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Polo Ralph Lauren sneakers, Polo Ralph Lauren jacka, Försvarsmakten M59 - Kom med bud!

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Pris
300 OBRO
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Knallröda Polo Ralph Lauren canvas sneakers, strl 42. Använda men i hyffsat gott skick. Köpta här på forumet för ett tag sedan men användes nästan aldrig, riktigt bekväma dock! Har ingen aning om vad ett par liknande skor kostar och minns inte vad jag betalade. Testar på 300kr ink frakt?

Grön Polo Ralph Lauren jacka, fint skick men en liten lagning på ena ärmen. Går säkert att göras bättre men i mitt tycke inget som märks eller stör när man använder den. Strl L. 250kr ink frakt. SÅLD!

Försvarsmakten M59, ett svenskt och billigare alternativ till den klassiska M65:an. Den här är i väldigt fint skick och jag har knappt använt den. Färgen är mer lik den lånade bilden från röda stjärnan. Strl C150. 150kr ink frakt.

Betalning via Swish, ingen retur. Är priserna knas får ni komma med bud.
Paketpris på allt: 550kr ink frakt.
IMG_20210704_191839__01.jpg

IMG_20210704_191524.jpg

IMG_20210704_192211.jpg
IMG_20210704_192039.jpg
klader-och-uniformer-vapenrock-m59-jacka-15465-f1__01.jpg
 
Senast ändrad:
Topp