• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Popcorntime på grannforumet?

calzone

Vacheron
u4evube6.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Orup har under alla år framstått som lika slug som en påse pommesfrittes.... Så detta kan bli riktig underhållning....
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Är den inte råfejk så är den kraftigt franken! Känns det som iaf. Kam själv heller inte mycket, men den verkar ju nästan lite för fin (i tavlan).
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Kan inget om dress-breitling från mitten av förra seklet, men nog ser loggan mer ut som potatistryck än originaltryck.

...hehe, dagens skratt!!!

Typexempel på "over inking" el, ja, kladd, på ren svenska,
O redials med "swiss made" på ringer extra fuffensklockor hos mig? men jag är ingen expert...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Roliga är nu att han känner sig anklagad som förfalskare vilket inte är case:et....alla har väl gått på en nit och köpt en fugeizi.... Men man är ju inte kriminell för man blivit stekt.... Bara blåst!
 

Ricrob

Patek
Bilden/bilderna är borta.. Antagligen vid senaste red 00:05? Det säger ju mer än 1000 ord i sig men fan vad jag vill se hur den ser ut!
 
Topp