• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Post no 2 blir en liten bildserie på mina 3 kärlekar

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Fina klockor och grymma pics. Kan aldrig få nog av macros på fina klockor. Keep it up. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Inget stor fan av Hublot, men IWC klockorna är grymma trots ETA verk. Har en IWC själv men flertalet står på önskelistan. Grattis till en schysst samling.
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Hublot har aldrig varit min grej. Men IWC är desto mer min grej. Schyssta bilder på fina ur.

Man ska heller aldrig säga aldrig, för tre månader sen var ingen av mina nuvarande klockor min grej heller :)
 

AgE

Omega
Trevliga bilder. IWC gör klockor som jag gillar skarpt på andra men inte själv känner något riktigt sug efter, utan att kunna sätta fingret på varför. Är lite urverksnördig så det är mycket möjligt att det beror på att de kör ETA. Men snygga är dom! Är smått allergisk mot Hublot tyvärr men det där är väl iaf en av de minst smaklösa pjäserna ;)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
En minst sagt imponerande trojka, även om jag personligen valt tre helt andra. Grattis!

Vad står näst på tur om du skulle lägga till en ytterligare till de där?
 

Ramlösa

Breitling
De är inte särskilt ovanliga dock. Googla Tudor om du inte tror mig :)

Tudor, lite som att köra en superfet Cheva

Chevrolet-Sail-3.jpg
 
Topp