• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Posta en bild på din favoritklocka!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Då Nivadan inte längre är i min ägo, och denna för tillfället får mest handledstid, vilket logiskt borde betyda favorit, eller?

20140408_143726.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förra året svarade jag inte ens på denna tråden vilket är lite tråkigt nu när jag tittar tillbaka.
Just nu är det nog faktiskt den äldsta, nyaste och billigaste klockan jag äger baserat på att jag kan längta efter att ta på mig den. När den väl är på så är den svår att ta av. Den ska dessvärre iväg på spa nu.

I give you; Seiko 6105-8000 från 1968
image.jpg
image.jpg
 

Marckus

Panerai
Förra året svarade jag inte ens på denna tråden vilket är lite tråkigt nu när jag tittar tillbaka.
Just nu är det nog faktiskt den äldsta, nyaste och billigaste klockan jag äger baserat på att jag kan längta efter att ta på mig den. När den väl är på så är den svår att ta av. Den ska dessvärre iväg på spa nu.

I give you; Seiko 6105-8000 från 1968
image.jpg
image.jpg

Kände på mig att du skulle ge den ett värdigt liv :)
 
Topp