• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Postmannen kom inte två gånger... cousinsuk

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Beställde för några veckor sedan lite småpryttlar från cousinsuk och eftersom det handlade om varor för runt hundralappen körde jag på vanligt non tracked internation mail.

nu har det gått snart tre veckor och inget brev/paket har ännu dykt upp. (normal lev. tid 3-7 dagar)

För tre dar sedan beställde jag ett nytt glas och valde då sign for Royal mail och idag dök paketet upp.

Som sagt, ingen fara på taket i och med att det handlade om småsummor, men kanske kan vara bra att känna till att brittiska posten strular ibland den med.

sensmoral: snålhet kostar! :banghead:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Royal mail är erkänt dåliga. Tyskarna är erkänt snabba.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Tråkigt!

Har blivit av med två klockor på raken via Royal Mail signed for. Som tur var så var de helt nya och kom från en handlare som tog på sig allting med en gång. Tredje gången gillt tog sig paketet utanför landet men då valde svenska Posten att hänga den på ytterdörren när ingen var hemma. :facepalm:
 

calzone

Vacheron
Jag vill påstå att både Tyska och Engelska posten är både billigare och snabbare än Svenska posten :)
 

Camo00

Patek
Tog drygt tre veckor från Cousins en gång för mig med. Alla andra gånger har det gått på under en vecka... Ditt paket kanske dyker upp? :)
 

_z_

Omega
Beställde ett Isofrane från deras hemsida i lördags, fick det på tisdag! Nöjd :)

SGS3 via Tapatalk.
 
Topp