Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står till Kina.
För alla som beställer från Kina.
Tack. Jag har uppdaterat bilden så sista biten kom med. Stoppet är till Kina, men paket därifrån blir kraftigt försenade.Det står till Kina.
Tack. Jag har uppdaterat bilden så sista biten kom med. Stoppet är till Kina, men paket därifrån blir kraftigt försenade.
Vi får se om de slutar skicka därifrån också, eller om Sverige/Europa slutar acceptera paket därifrån.
Det beror väl på viruset, men man fick ju höra redan från början att det inte kan överleva utan en organisk värd. Så det känns lite märkligt ändå. Men det är väl som med HIV, att man blir rädd trots information om att beröring inte är farlig.Kan tänka mig att China Post möjligtvis har vissa logistiska problem för tillfället men varför skulle EU sluta acceptera paket därifrån ?
Det ska ju inte göra det. Kanske beror på förseningen bara på åtgärder i Kina som förhalar all kommers och aktivitet. Men varför slutar PostNord skicka paket dit pga viruset?Man är ju ingen expert men att stoppa paket känns oväntat. Dom menar alltså att viruset överlever på/i fysiska paket?
Eller hur. Många frågetecken...Det ska ju inte göra det. Kanske beror på föreningen bara på åtgärder i Kina som förhalar all kommers och aktivitet. Men varför slutar PostNord skicka paket dit pga viruset?
För att de inte har någonstans att ta vägen antagligen: "I en intervju med branschtidningen Ehandel säger Maria Ibsén att situationen i landet gör att fraktkapaciteten till Kina är mycket begränsad." (från svt.se/nyheter). Jag gissar att terminaler och andra ställen på vägen i Kina håller på att fyllas av försändelser som inte kommer vidare.Det ska ju inte göra det. Kanske beror på förseningen bara på åtgärder i Kina som förhalar all kommers och aktivitet. Men varför slutar PostNord skicka paket dit pga viruset?