• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PP Aquanaut eller AP RO som komplement till Daytona?

Vilken av dessa två skulle komplettera min Daytona 116520 bäst?

  • Patek Philippe Aquanaut 5167

    Röster: 60 37.0%
  • Audemars Piguet Royal Oak 15202

    Röster: 102 63.0%

  • Totala väljare
    162
AP 15202 i stål eller rosé, mina stannar nog ett bra tag...kort och gott underbara..;)..lycka till!
2015-09-04 06.32.12.jpg

IMG_20160513_074623.jpg

Gillade inte alls klockor i rosé tills att jag såg just den på Mayer's handled, dock lite utanför min budget tyvärr:(
JM AP.jpg
 
Kom på att ska du varva klockorna så kan den ena bli liggande ett tag.
Då kan det vara bra att veta att 15202 inte har quickset på datumet utan du måste dra klockan fram och tillbaka mellan 22:00-02:00 för ställa fram datumet.
Inte så värst jobbigt (om man inte har bråttom) men bra att veta innan köp.

Tack för det, bra info. Inbillar mig att jag ska använda båda varje dag eller iaf varannan dag så borde inte behöva bli allt för ofta:)
 
Gillade inte alls klockor i rosé tills att jag såg just den på Mayer's handled, dock lite utanför min budget tyvärr:(
JM AP.jpg

Den finns att prova/köpa på luxurywatches i Sthlm. Testade den förr förra veckan, blev helt tagen! Den vackraste klocka jag någonsin sett live. Färgen på tavlan (brunaktig) och rosén gifter sig på ett magiskt sett, helt galet snygg. Låg på 415k om jag inte missminner mig. Har tyvärr ej råd med den :banghead:
 
Den finns att prova/köpa på luxurywatches i Sthlm. Testade den förr förra veckan, blev helt tagen! Den vackraste klocka jag någonsin sett live. Färgen på tavlan (brunaktig) och rosén gifter sig på ett magiskt sett, helt galet snygg. Låg på 415k om jag inte missminner mig. Har tyvärr ej råd med den :banghead:

Sannerligen en otroligt vacker klocka, men även för min del långt utanför budget. Dessutom kan man ju få 2-3 otroliga stålisar för samma peng, guld får vänta tills man närmar sig minst 30-40 bast iaf:angel:
 

Jonaz

Rolex
AP RO alla dagar i veckan. En av de snyggaste och bekvämaste länkarna imho. Fast hade jag haft degen själv hade jag kompletterat med en seadweller OCH en datejust...
 
Topp