• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prag

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Hej
På Tomasska c 4, på andra sidan floden, hittade jag en liten antikaffär som hade bl a ett gäng tjeckiska Prim i NOS skick.

På stadssidan hittade jag en antikhandlare som hade ett mindre sortiment med bl a 3st Heuer kronongrafer för c:a 15 000 Korona styck. Det var det litet stressigt så jag handlade inget, men nu ångrar jag att inte köpte allihop. Tyvärr hittar jag inte kortet från den här affären, men den ligger centralt på "stadssidan". Jag fick adressen från affären på Tomasska c 4.

Det finns en del antikhandlare som för vintageur så fråga runt.

mvh
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Kettil skrev:
Hej
På Tomasska c 4, på andra sidan floden, hittade jag en liten antikaffär som hade bl a ett gäng tjeckiska Prim i NOS skick.

På stadssidan hittade jag en antikhandlare som hade ett mindre sortiment med bl a 3st Heuer kronongrafer för c:a 15 000 Korona styck. Det var det litet stressigt så jag handlade inget, men nu ångrar jag att inte köpte allihop. Tyvärr hittar jag inte kortet från den här affären, men den ligger centralt på "stadssidan". Jag fick adressen från affären på Tomasska c 4.

Det finns en del antikhandlare som för vintageur så fråga runt.

mvh
Tack för det.
 
Topp