• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Praktik på urhandel på gymnasiet?

FelixTBS

Basic
Hej KS, Mitt första inlägg här :)
Jag går ettan på Thoren Business School vid Medborgarplatsen, Ekonomiprogrammet.
Jag undrar om det är möjligt att praktisera på en urhandel när jag är så här "ung", isåfall vilken butik tycker ni att jag ska vända mig till?
-Felix

Uppdatering 1: Mailat alla potentiella butiker i Stockholm, fått nubben på Nymans och Luxury watches Stockholm. Det känns nog som det inte kommer bli något.

Senast ändrad:
Jag går ettan på Thoren Business School vid Medborgarplatsen, Ekonomiprogrammet.
Jag undrar om det är möjligt att praktisera på en urhandel när jag är så här "ung", isåfall vilken butik tycker ni att jag ska vända mig till?
-Felix

Uppdatering 1: Mailat alla potentiella butiker i Stockholm, fått nubben på Nymans och Luxury watches Stockholm. Det känns nog som det inte kommer bli något.

Åh, ni ungdomar är härliga.

Skriv några rader om dig själv och vad din praktik går ut på. Åk till tio olika butiker som "riktar sig till den stora massan", be om att få byta några ord med chefen. Kamma dig och gör ett gott intryck, lämna ditt papper med kontaktuppgifter och ta i hand. Jag lovar att du får praktik på åtminstone fyra ställen.

Lycka till!

-Felix

Uppdatering 2: Ringt alla potentiella butiker

.. hoppas jag ;)

-Felix

Åk dit personligen och visa varför de ska välja just dig! Lista ut redan på förväg vad som gör dig till en tillgång & inte en ”belastning” om du förstår mig rätt :) Kommer gå skitbra, kör hårt!

Hej
Felix nu så är du inte 18 år så dom får inte bjuda dej på nubbe i dagens läge. ;)
Men lycka till :)

//Simon

Tillbaka
Topp