• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pre Bond middag måndag 2/11?!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi var ju några som YTTERST välförtjänt vann biobiljetter och lite pre filmbubbel hos Rob Engström imorgon..(2/12)
Tänkte kolla om det är fler KS:are som fått biljett och om det finns intresse för att käka en bit mat innan vi går till Rob Engström?
Skicka ett PM till undertecknad så skapar jag en konversation där vi bestämmer tid och plats. Ok?
Mvh
RicVin
 

rogart-63

Patek
Vi var ju några som YTTERST välförtjänt vann biobiljetter och lite pre filmbubbel hos Rob Engström imorgon..(2/12)
Tänkte kolla om det är fler KS:are som fått biljett och om det finns intresse för att käka en bit mat innan vi går till Rob Engström?
Skicka ett PM till undertecknad så skapar jag en konversation där vi bestämmer tid och plats. Ok?
Mvh
RicVin
Fasen trodde det bara för dom som hade en Pre-bond :). Synd annars hade jag ställt upp .
 

Edin

Panerai
Fick ingen biljett och missade helt den tävlingen. Dock ska jag och polarna AM spana in filmen imorgon på Knivsöder så vi går inte helt lottlösa.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Däremot vete fabian om jag hinner sitta och äta ngn längre stund... Är nog fast på jobbet en stund. Äter nog i språnget mot Rob..
 
Topp