• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pre-owned dealers GBG-trakten

Kraal90

Silver
2-Faktor
Hej!

Min första tråd, hoppas någon mer än jag finner ämnet intressant😊
Jag undrar vilka kunniga dealers man kan hitta pre-owned hos runtom GBG. Det behöver nödvändigtvis inte vara vintage.
Känner till de vanliga såsom Bergströms, Jarl Sandin, Beso. Finns det några övriga guldkorn jag missat?

Tack för ett lysande forum KS!

BS Guld & Antik har en del klockor. I princip bara vintage. Det som du ser i butiken är en bråkdel av alla deras klockor. Så om det är något speciellt du letar efter så säg till så kanske de kan plocka fram det.

De ligger ganska nära BS guld va? Tror jag har gått förbi där. Tack för tipset, och era erfarenheter 😊
Är på jakt efter en 2252.50, inte vintage än egentligen. Kändes som om de var mer nischade mot vintage, eller?

Gick förbi Haga Urmakeri i fredags och såg att dom hade en 2255.80 i skyltfönstret, dock utan prislapp.

Carl Mannheimer Urhandel i Uddevalla. Mest Rolex, men även Omega, Tudor, AP.
Tidsbokning krävs.

Tillbaka
Topp