• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Precimax 70- tals kronograf med Ytterligare PrisBump

KMS

Rolex
Det är för mycket inkommande så en del måste ut!
Läcker Precimax 70tals chrono som enligt Ariste garanterar att man får ligga. https://klocksnack.se/threads/fs-get-laid-buy-precimax-vintage-chronograph-on-hold.5122/

Nu är det ju inte samma klocka och den jag säljer kanske inte har samma magi, men vågar du chansa?

Ca 37 mm bred. Kanonfin urtavla, boetten har bruksspår/patina/repor (beroende på hur vintageromantisk man är). Glas i bra skick. Skall enligt tidigare säljare varit servad för ca 3 år sen men papper finnes ej på detta.
Tidshållningen är god, kronograf funkar som den skall, i tickar ett Valjoux 7733.
Cool klocka helt enkelt! 2500 nu 2200 NU 2000 kronor!











Mer bilder eller frågor skicka ett PM så fixar jag det!
 

Maxim

Cartier
Vad säger ni gubbar? Ska jag slå till på denna till sommaren när jag rullar mot beachen i min dunderpimpade familjekombi, armen slappt hängandes utanför octavians fönsterlist lyssnandes på Barnhits #14?

Visst var det sagt att man får ligga med denna på armen, men vet dock inte om jag vill ha fler barn just nu. Säljaren kanske kan bjuda på lite preventivmedel av sjysst kvalitet?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag hade ju Precimax no 1, Aristes. Jag fick ligga så inåthelvete så jag blev tvungen att sälja den. Frun gick igång på alla....

Köp! Jag har också Octavia ;)
 
  • Like
Reactions: KMS

KMS

Rolex
image.jpg
image.jpg
 
Topp