• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Precimax - nytt på armen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ingen unboxing här inte, utan upp med kartongen och pang på armen bara.

Så nu är den här, Precimax som jag köpte av den förträfflige Ariste! Tack för en smidig och trevlig affär :)

Vad ska man säga då?

Den tickar vackert på ett robust sätt, har en funkig form, luktar gammalt och den lätt krämvita urtavlan är svår att sluta titta på.

I love it :)

yheje6ap.jpg


Blev inte kompis med bandet som satt på så det fick bli Nato tills vidare.

yjadysu5.jpg


,
y3ezebes.jpg


Chronograph på Nato? Näe, ska ersättas med nåt racingstrap istället.

Återstår att se om jag får ligga mer nu.... ;)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Gosse, nu blir det åka av i bingen...:)

Tack själv för en smidig affär, rätt strap på den där och du är "strapped forever, forever strapped"...:)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Thanks guys!

Jo nåt racing får det bli. Svart storhålat eller honung småhålat känns frestande. Vi får se...

Nato känns ju helt fel även om mina kollegor tycker jag matchat fint mot tavlan :?
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Thanks guys!

Jo nåt racing får det bli. Svart storhålat eller honung småhålat känns frestande. Vi får se...

Nato känns ju helt fel även om mina kollegor tycker jag matchat fint mot tavlan :?

Nato går fetbort enl mig ;)

Satsa på ett storhålat honung eller kanske ett nätt mesh gifter sig fint med de polerade delarna av boetten?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp