• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Predictions inför Baselworld 2014

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rolex:
Montage-2.jpg


Dayto-Panda-2014.jpg

HUR snygg?


GMT-Pepsi-2014.jpg

HUR snygg?

Sea-Dweller-2.jpg



Milgauss-Blue.jpg


Sky-Dweller-SS-2014.jpg



Tudor:

Montage.jpg


Black-Bay-1.jpg

Om denna släpps kan det mycket väl bli köp!


Black-Bay-2.jpg


Black-Bay-1.jpg





Källa:
http://monochrome-watches.com/rolex...we-hope-to-see-from-rolex-at-baselworld-2014/

http://monochrome-watches.com/tudor...-to-see-at-baselworld-2014/#jp-carousel-15062
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Hoppas verkligen inte att de släpper en ny pepsi, oavsett hur snyggt det är! Tror det skulle förstöra mer än vad det skulle göra nytta :) En ny grym färgkombination hade varit bättre, inte för jag vet vilka färger det skulle vara :D
 

4cie

Rolex
2-Faktor
En keramisk Daytona och en Sky Dweller i stål lär ju vara grejer det.
Lär nog aldrig hända att vi får se det detta år för att Rolex brukar släppa modellerna i ädelmetaller-tvåton-stål, i den ordningen.
Daytona har inte släppts med keramisk vridring i helguld med guldlänk ännu. Skulle snarare tippa på att denna släpps i år och definitivt inte en ståldaytona med keramisk ring.

Samma sak gäller Sky Dwellern. Den lär snarare släppas i tvåton i år än i stål.

Angående den keramiska Sea Dwellern så säger jag bara: There can only be one 16600 ;)
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Daytonan skulle ju vara helt fantastiskt, bara börja spara...
Milgaussen ser ut som en taskig modd och Black bayen ser helt klockren ut! Ah vad spännande det ska bli!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
SD'n vore den ultimata! Det va just maxi dialen jag saknade på min SD, så DEN ligger högt på listan!
 

DrDre

Patek
Om de där två varianterna av Tudor släpps så kommer de nog båda att bli storsäljare. Rolex är ju helt oförutsägbara och precis vad som helst kan dyka upp. Vilket är rätt roligt det också. Jag skulle dock inte bli helt förvånad om Milgaussen läggs ned.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Sky dweller kommer väl aldrig komma i stål eller? Är inte den som day daten, bara göras i ädelmetall?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
En keramisk Daytona och en Sky Dweller i stål lär ju vara grejer det.
Lär nog aldrig hända att vi får se det detta år för att Rolex brukar släppa modellerna i ädelmetaller-tvåton-stål, i den ordningen.
Daytona har inte släppts med keramisk vridring i helguld med guldlänk ännu. Skulle snarare tippa på att denna släpps i år och definitivt inte en ståldaytona med keramisk ring.

Samma sak gäller Sky Dwellern. Den lär snarare släppas i tvåton i år än i stål.

Angående den keramiska Sea Dwellern så säger jag bara: There can only be one 16600 ;)

Är övertygad om att Skydwellern aldrig kommer släppas i varken tvåton eller stål.
 
Topp