• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Preliminär skatteuträkning

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tips, man kan redan nu logga in och se sin preliminära skatt. Jag får tillbaka lite mer än vad jag räknat med, det kommer läggas på klockkontot:cool:
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Körde en liten sköning och jämkade inför december-lönen. Alltid gött att få bruttolönen utbetald som netto och ändå få tillbaka lite till sommaren. :)
 

Frobomm

Omega
Någon här som känner sig rätt inläst på detta som kanske skulle kunna tänka sig att bistå mig med lite hjälp?
Skulle vilja veta vad min slutsumma att få tillbaka landar på efter lite avdrag jag tänkt göra. Vore mycket tacksam!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Som vanligt lyckas jag inte hitta/räkna ut/what ever...

Fan vad jag är sämst ibland.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Att betala: 6537:- :bag:

Jag vet inte vilka avdrag jag kan göra som hemlös och på resande fot utomlands 300+ dagar om året...
Någon här som vill hjälpa kanske?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag har för lite lån tydligen.

Nåja, jag får tillbaka så att det räcker till en beggad Aerospace typ...
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Att betala: 6537:- :bag:

Jag vet inte vilka avdrag jag kan göra som hemlös och på resande fot utomlands 300+ dagar om året...
Någon här som vill hjälpa kanske?

Du får ingen hjälp genom arbetsgivaren? Kanske inte är så vanligt om man bara är på tjänsteresor men om man är utsänd brukar det vara standard.
 
Topp