• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premiärvisning av nya Sjöö Sandström Black Night tillsammans med ERIKSON URHANDEL!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klockvänner!

Nu är det eventdags igen tillsammans med @ERIKSON URHANDELoch @Sjöö Sandström .
Den 17/11 bjuder ERIKSON URHANDEL på premiärvisning av Sjöö Sandströms nya modell UTC SKydiver Black Night.
All info om eventet och hur anmälan hittar ni nedan. :)

Väl mött!

Sjöö Sandström Premiär.png
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill både dit och förkröka men inget av det kommer hända pga att mitt fakking jobb gör att jag landar på Arlanda 19:20..... :-(
 
  • Like
Reactions: JLW

Hoffa

Panerai
2-Faktor
@Apansson
Sätt ihop en pm tråd och bjud in dem som du vet ska komma. Så kan vi bestämma mötesplats via den.
Själv har jag ingen aning vilka som kommer.
Perkele!!:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ha det så trevligt!! Själv sitter jag och hostar och snörvlar på Kastrup..:)
 

Mr Chance

Kalmar
Nä, det är det inte! Idioten som stod i butiken släppte inte in mig, gestikulerade bara mot lappen i dörren som talar om att butiken stänger kl 17.00 idag. Jävla klåpare!
@Gummo
Hehe, citerar mig själv!
Den ende klåparen i den här soppan är jag, hade jag läst inbjudan ordentligt hade jag sett att eventet på Sjöö Sandström och inte i Sumpan :banghead:.
Jaja, ha det så trevligt. :)
 
Topp