Alberget4a
Guld
Kan nån vänlig själ ge en hint om vad som försigår på premiumavdelningen. Här bakom skynket är det nämligen inte mycket action numera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan nån vänlig själ ge en hint om vad som försigår på premiumavdelningen. Här bakom skynket är det nämligen inte mycket action numera.
Har också en del av diskussionerna flyttat sig eller är det bara aktiviteterna som sådana som flyttat?Det pågår ett par passarounds, flera erbjudande b.la rabatt på service, rabatt på klockor från ett par tillverkare med rabatter. Det har givits bort ett 60-tal travelcases, hållits jultävling med fina priser samt 6-7 andra tävlingar. Skickats ut över 300 ex av WatchOut Magazine som var en förmån för medlemmar som anmälde sig i anmälningstråden för erbjudandet.
Mest aktiviteter. Diskussioner ska fortfarande ske här på öppna.Har också en del av diskussionerna flyttat sig eller är det bara aktiviteterna som sådana som flyttat?
Jag skulle gissa på att hyllan tar ut sin rätt.Kan nån vänlig själ ge en hint om vad som försigår på premiumavdelningen. Här bakom skynket är det nämligen inte mycket action numera.
Oki det låter bra!Mest aktiviteter. Diskussioner ska fortfarande ske här på öppna.
Så hyllan finns fortfarande? Försökte nå @hook då jag inte hittade vilka villkor som gällde för att ta sig in där.Jag skulle gissa på att hyllan tar ut sin rätt.
Undrar också, tråden om Hyllan verkar vara borttagen så jag antar att Hyllan även är borta?Så hyllan finns fortfarande? Försökte nå @hook då jag inte hittade vilka villkor som gällde för att ta sig in där.![]()
Undrar hur många som försökteOm ni scrollar längst ned på sidan och trycker på det gråa emellan ''Forum softare by XenForo'' och ''Forumets regler'' så kommer ni till hyllan![]()
Jag själv har gjort det två gångerUndrar hur många som försökte![]()