• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Presidenten fick prova lite nya kläder

Hade lite tid över.. så DD'n fick prova lite andra kläder. Vilken kombo gillar ni mest?
dd1.jpg

dd2.jpg
dd3.jpg
dd4.jpg
dd6.jpg
dd8.jpg

Slutar alltid med att länken går på :rolleyes:

Väldigt snygga bilder. Länken är väl rätt given men jag tycker ändå det var charmigt på nato!

Länken är absolut bäst av de alternativen som du visar, men jag tycker den flyger på Nato också! Hoppas bara att dina naton har gulddetaljer, annars är det inte coolt.

Av de där så är nog länken bäst. Näst sista bilden, är det Perlon? För om det är Perlon så kan det fungera. Sedan en fundering; kan man verkligen benämna den som presidenten om det inte har länk?

Gillar den bäst på länk men det var riktigt snygg på olivgrönt & marinblått nato också. Riktigt snygga bilder f.ö !

Kan tycka att kontrasterna blir för stora med nato. Min röst faller på länk eller läder, i den ordningen.

Tillbaka
Topp