• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Primare I30 Primare CD31 MonitorAudio GS 10

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Förmedlar detta stereosystem åt min audiofila vän som säljer pga flytt:

IMG_0024.jpg

IMG_0062.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0058.jpg

IMG_0060.jpg


Allt inhandlat i slutet av 2008.

I systemet igår:
  • Primare I30 (svart).
  • Primare CD31 (svart).
  • Primare multifjärrkontroll C32, även två originalfjärrkontroller.
  • Monitor Audio GS10 Valnöt.
  • Signalkablar Audioquest Columbia DBS 48v (75 cm).
  • Audioquest King Cobra (75 cm) Kontakterna är XLR.
  • Stativen Soundstyle, 3 av 4 ben fyllda med blästersand, 4e hål för kabel om så vill. Bättre fötter på än originalet. Totalt 8 st dämpfötter mellan stativ och högtalare. Mycket bra för att reducera vibrationer (glada grannar).
  • Supra grenuttag 6-vägs med två sladdar (förslagsvis till CD samt förstärkare).

På förstärkaren är en skruv trasig på ett av de tre benen. Detta påverkar inte något när den står (se bild) och det går säkert att be gänget i Växjö skicka upp en ny för en struntsumma.

På CDn är det lite skavt på ovansidan (se bild, knappt synbart) men annars är allt i fint skick.

Priser:
  • Primare I30 7800 kr
  • Primare CD31 5000 kr
  • Primare multifjärrkontroll C32 1200 kr
  • Monitor Audio GS10 5500 kr
  • Signalkablarna har jag för mig att jag gav en hel del för så 2500 kr
  • Xindak FS1 3m 1000 kr
  • Stativ med fötter + kuddar 1000 kr
  • Supra grenuttag + två sladdar 500 kr

24 500 kr totalt får jag det till.

Säljs i Årsta och köparen får självfallet komma och spela sin referensmusik! Jag kommer inte orka skicka det här. Så affären sker hemma hos mig.

Tar emot bud på enskilda grejer men säljer helst allt till en och samma pga bekvämligheten.

Tack KS för annonsplats!
 
Topp