- Pris
- 1500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Enda prisbumpen, 1 250 är nya priset!
Inköpt av mig i maj 2017 på Klockmaster Fältöversten. Box, cert följer med. Den sitter på ett MN-strap (köpt av en annan forummedlem) så den följer också med. Länken är borta så den kommer inte med, därav det fördelaktiga priset .
Håller tiden bra. Spår av användning finns. Mestadels på insidan av bandhornen efter bandbyte. Jag låter bilderna tala. Det finns två små prickar i glaset och på bazeln som jag försökt fånga på bild (de sista bilderna). Tycker inte att det är störande men de är där och köpare bör ju upplysas. Bilderna är en del av beskrivningen.
Bytesvärde: 2 000 SEK
Bytes mot (pengar upp ner, max en tusen lapp åt båda håll): Någon Garmin (med pulsmätare i klockan), CWC, Squale, SUUNTO Core black, SUUNTO X-lander den helsvarta, automatdressare med vit urtavla, Precista, G-shock DW5600.
Frakt vid försäljning tillkommer.
Betalning via SWISH.
Specs för SRP551an:
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
24 Jewels
Caliber: 4R36
Hardlex Crystal
Blue Dial
Luminous Hands And Markers
Day And Date Display
100M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 44mm
Approximate Case Thickness: 11mm
Tack KS för annonsplatsen och för ett fantastiskt bra forum.
Inköpt av mig i maj 2017 på Klockmaster Fältöversten. Box, cert följer med. Den sitter på ett MN-strap (köpt av en annan forummedlem) så den följer också med. Länken är borta så den kommer inte med, därav det fördelaktiga priset .
Håller tiden bra. Spår av användning finns. Mestadels på insidan av bandhornen efter bandbyte. Jag låter bilderna tala. Det finns två små prickar i glaset och på bazeln som jag försökt fånga på bild (de sista bilderna). Tycker inte att det är störande men de är där och köpare bör ju upplysas. Bilderna är en del av beskrivningen.
Bytesvärde: 2 000 SEK
Bytes mot (pengar upp ner, max en tusen lapp åt båda håll): Någon Garmin (med pulsmätare i klockan), CWC, Squale, SUUNTO Core black, SUUNTO X-lander den helsvarta, automatdressare med vit urtavla, Precista, G-shock DW5600.
Frakt vid försäljning tillkommer.
Betalning via SWISH.
Specs för SRP551an:
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
24 Jewels
Caliber: 4R36
Hardlex Crystal
Blue Dial
Luminous Hands And Markers
Day And Date Display
100M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 44mm
Approximate Case Thickness: 11mm
Tack KS för annonsplatsen och för ett fantastiskt bra forum.
Senast ändrad: