Ganga
Basic
- Pris
- 15000
- Returpolicy
- Retur enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag är nu öppen för byten!
Söker en klocka som kan bli min nya sommarklocka. Jag söker då en klocka som kan bli snygg på gummi!
Det har blivit dags att sälja min Tag Heuer Carrera CV2015.BA0786
Klockan har varit i min ägo sedan slutet av 2017, då jag köpte den av en vän som precis gjort en helservice.
Jag tänkte att det var en rolig affär, men jag och klockan blev aldrig vänner. Klockan var ett par millimeter för stor – jag är van vid min Cartier Santos, då känns det mesta för stort. På grund av storleken har jag faktiskt aldrig använt klockan. Den har suttit i watchwinder eller legat i boxen sedan helservicen. En tragisk historia och det är därför klockan ska säljas.
Klockan är i riktigt bra skick och jag kommer att låta en urmakare se över klockan för att den ska vara i bästa möjliga skick när ägande går vidare.
Följande gjordes vid servicen:
- Service av urverket. Demontering av alla mekanismer, rengöring, hopmontering, oljning och justering av funktioner och den dagliga gångavikelsen.
- Ny fjäder
- Lättare polering och rengöring av boett
- Ny tachymeterring
- Trycktestad
Klockan kommer med följande tillbehör:
- Klocka
- Ytterbox och innerbox
- Ett ickestämplat garantikort
- Originalkvitto från köp
- "Garantikortsbok"
- Kvitto från service
- Specifikation från service
- Specifikation från trycktest
Goda referenser finns i tråd.
Klockan finns i Norrköping.
Söker en klocka som kan bli min nya sommarklocka. Jag söker då en klocka som kan bli snygg på gummi!
Det har blivit dags att sälja min Tag Heuer Carrera CV2015.BA0786
Klockan har varit i min ägo sedan slutet av 2017, då jag köpte den av en vän som precis gjort en helservice.
Jag tänkte att det var en rolig affär, men jag och klockan blev aldrig vänner. Klockan var ett par millimeter för stor – jag är van vid min Cartier Santos, då känns det mesta för stort. På grund av storleken har jag faktiskt aldrig använt klockan. Den har suttit i watchwinder eller legat i boxen sedan helservicen. En tragisk historia och det är därför klockan ska säljas.
Klockan är i riktigt bra skick och jag kommer att låta en urmakare se över klockan för att den ska vara i bästa möjliga skick när ägande går vidare.
Följande gjordes vid servicen:
- Service av urverket. Demontering av alla mekanismer, rengöring, hopmontering, oljning och justering av funktioner och den dagliga gångavikelsen.
- Ny fjäder
- Lättare polering och rengöring av boett
- Ny tachymeterring
- Trycktestad
Klockan kommer med följande tillbehör:
- Klocka
- Ytterbox och innerbox
- Ett ickestämplat garantikort
- Originalkvitto från köp
- "Garantikortsbok"
- Kvitto från service
- Specifikation från service