• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Perfekt Tudor 7928 Glossy Dial -66

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Pris
110000kr
Returpolicy
48h
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld!
Hej Klocksnack!
IMG_5739.JPG

Jag säljer nu min helt grymma Tudor Submariner 7928 från 1966, med blank tavla vilket är extremt ovanligt då dessa endast gjordes med blank tavla just 1966.
  • I princip perfekt, orörd blank tavla med Gilt minutmarkerare och Swiss Made text. Matchande lume på index och visare, som lyser lite om man har klockan under ljus. Lume helt utan skav etc.
  • Riktigt skarpt case. Kan vara opolerat men det är inget jag kan garantera.
  • C+I nitat oyster från 1967 i riktigt bra skick, med endast lite strech för sin ålder.
  • Riktigt fint, lätt fadeat Fat Font Long Five insert.
Har inte mätt tidsavvikelse, men har ingen heller stört mig på någon, även om service säkert hade varit bra då servicehistoriken är okänd.

Jag vill påstå att det är näst intill omöjligt att hitta ett ex i lika gott skick som denna.

Jag sålde egentligen denna klockan till en samlare i Schweiz precis, men inget bolag ville försäkra frakten så vi får tyvärr dra tillbaka affären. Därför provar jag istället här.

Pris: 110.000kr OBRO

Ser gärna F2F i Sthlm men kan ev lösa frakt om F2F inte är möjligt. 48h full retur om klockan ej mosvarar beskrivning. Då ska den naturligtvis återfås i samma skick. Delbyten kan vara aktuellt om de är rimligt prissatta.

Klockan såldes av HQM för ett par år sedan:
https://www.hqmilton.com/timepieces/d0779v01/1966-tudor-submariner-7928-glossy-dial-6360

IMG_5775.JPG

IMG_2030.JPG
IMG_2212.JPG
IMG_2213.JPG
IMG_3813.JPG
IMG_3845.JPG
IMG_4556.JPG
IMG_4849.JPG
IMG_5122.JPG
IMG_5141.JPG
IMG_5774.JPG
IMG_5962.JPG
IMG_6335.JPG
IMG_6387.JPG


Tack KS!
ANALOGUE
 
Senast ändrad:
Topp